Strategii de scadere a grasimilor pe termen lung


Articole Scăderea în greutate este doar prima parte a luptei — menținerea greutății obținute fiind cea de-a doua strategii de scadere a grasimilor pe termen lung.

strategii de scadere a grasimilor pe termen lung

Iată câteva strategii care vă pot ajuta pentru a câştiga lupta cu kilogramele în plus: Strategia nr. Pentru a putea scădea în greutate, trebuie să obţinem un deficit energetic. Concret, energia pe care o consumăm trebuie să fie mai mare decât energia pe care o obţinem din alimente.

Obezitatea si complicatiile ei

În acest mod, pentru a obţine diferenţa de energie necesară, organismul va apela la arderea grăsimilor din depozite. Se recomandă o scădere graduală în greutate, ce poate fi obţinută printr-un deficit caloric zilnic de de Calorii. O dietă cu un aport scăzut de grăsimi pare să fie benefică din mai multe motive.

În al doilea rând, alimentele grase sunt de multe ori şi foarte dense, astfel încât este uşor să se consume porţii mari. În plus, alimentele grase sunt în general tentante, astfel încât se pot consuma cantităţi mai mari decât s-a intenţionat.

strategii de scadere a grasimilor pe termen lung

Reducerea aportului de carbohdraţi este recomandat în cazul persoanelor care consumă cantităţi mari de dulciuri, făinoase, cartofi sau orez. Consumat în cantitate mare, zahărul duce la o dereglare a apetitului şi, în consecinţă, la consumul unor cantităţi prea mari de alimente.

Obezitatea si indicele de masa corporala

Studiile au arătat că persoanele care au reuşit să scadă în greutate şi să menţină greutatea obţinută au putut să menţină şi să respecte constant recomandările regimului alimentar. Cu alte cuvinte, acestea nu încep o dietă pentru ca apoi să renunţe, aşa cum procedează foarte multe persoane. Strategia nr. Studiile au arătat că persoanele care respectă zilnic un program al meselor tind să aibă o greutate corporală mai mică.

strategii de scadere a grasimilor pe termen lung

Activitatea fizică poate fi unul dintre cele mai importante elemente în managementul greutăţii. Se recomandă între de minute de activitate zilnică pentru a preveni creşterea în greutate şi între 60 şi 90 de minute zilnic pentru a preveni reîngrăşarea ce poate să apară după o etapă de scădere în greutate.

strategii de scadere a grasimilor pe termen lung

În plus, activitatea fizică poate avea un impact pozitiv asupra compoziţiei corporale, scăzând riscul de îmbolnăvire, crescând rata metabolismului, îmbunătăţind starea psihică.

Activitatea fizică este, de asemenea, asociată cu mai puţină grăsime la nivel abdominal.

Cântăriţi-vă săptămânal şi luaţi măsuri corective ori de câte ori apar modificări semnificative. Această corelaţie este valabilă şi în cazul obezităţii ce apare în copilărie. Se recomandă să nu se petreacă, pentru această activitate, mai mult de 10 ore săptămânal.

strategii de scadere a grasimilor pe termen lung

Monitorizarea periodică a greutăţii şi corectarea modificărilor ce apar în greutatea corporală constituie baza pentru menţinerea pe termen lung a greutăţii obţinute. Concluzii Managementul cu succes al greutăţii reprezintă un angajament susţinut, pe toată viaţa, ce necesită auto-control, disciplină şi schimbări moderate ale stilului de viaţă.

strategii de scadere a grasimilor pe termen lung