Pierde pieptul de grasime


pierde pieptul de grasime

De ce pieptul este primul lucru pe care îl slăbesc și bărbia dublă ultimul Grăsimea pare să se comporte capricios Pentru subțire într-o măsură considerabilă, grăsimea pare să se comporte capricios. Tinde să dispară mai repede pierde pieptul de grasime zonele în care probabil vrem să rămână, cum ar fi pieptul, și să rămână mai mult timp în altele pe care am prefera să dispară cât mai repede posibil, cum ar fi bărbia dublă, șoldurile sau coapsele.

Cu planurile de pierdere a grăsimilor, spune expertul în nutriție clinică, Angela Quintas, organismul suferă o schimbare importantă pe măsură ce modificăm aportul de nutrienți.

pierde pieptul de grasime

În cazul femeilor, lucrul obișnuit este că acestea pierd un procent mai mare de grăsime din trunchi, precizează el, deoarece au o predispoziție genetică mai mare pentru a mobiliza această grăsime ". Sânul, în special, indică Quintas, este aproape în mare parte un depozit gras.

pierde pieptul de grasime

Corp de mere sau pere Cinci explică faptul că două tipuri de corp pierde pieptul de grasime de supraponderalitate pot fi identificate în funcție de locul în care se acumulează grăsimea. Primul, corpul în formă de măr sau în formă de android.

pierde pieptul de grasime

În ea, grăsimea se acumulează în zona abdominală și înconjoară organele, motiv pentru care poate fi asociată cu boli precum diabetul de tip I sau bolile cardiovasculare. Deși este mai frecvent la bărbați, poate apărea la femei din cauza modificărilor hormonale.

Spirulina de slabit doilea tip este corpul clasic în formă de pară sau ginoid, mai frecvent la femei.

pierde pieptul de grasime

În acest sens, grăsimea este localizată sub piele ca rezervă în zona periferică, în special în șolduri și picioare. Deși are un risc cardiovascular mai mic, acesta poate fi, de asemenea, cauza problemelor circulatorii, varicelor, umflăturilor sau oboselii excesive.

Vârsta este un alt factor de influență.

pierde pieptul de grasime

De asemenea, recomandă să nu vă concentrați exclusiv pe exerciții localizate. Și dacă cu dieta și exercițiile fizice observi că pieptul tău este redus prea mult, recomandă expertul exercitați mușchii și zona pieptului pentru ao menține ferm cu antrenamente precum suspensie sau benzi elastice.