Jicama să piardă în greutate


Are un conținut redus de carbohidrați și calorii și este bogat în fibre.

Fussy eater trebuie să piardă în greutate, Healthy weight

Textura este undeva între un măr și un cartof brut. Este cea mai mare parte a apei și are o aromă ușoară, reconfortantă.

jicama să piardă în greutate

Acesta este de obicei consumat brut, dar poate fi, de asemenea, utilizat în feluri de mâncare gătite. Remedii naturale 7 Surprinzatoare beneficii Jicama Beneficiile de sănătate ale lui Jicama includ capacitatea sa de a vă ajuta să gestionați greutatea, să optimizați digestia, pierdere în greutate jicama stimulați sistemul imunitar, să preveniți diferite tipuri de cancer, să creșteți nivelurile de energie, să gestionați diabetul și să construiți oase puternice.

Jicama ajută, de asemenea, la creșterea circulației, la scăderea tensiunii arteriale și la stimularea funcției cerebrale. Ce este Jicama?

Jicama este o legumă rădăcină originară din America centrală și din America de Sud și a fost folosită de mii de ani ghirlanda de slabire un element alimentar și o substanță medicamentoasă. Numele "jicama" este, de asemenea, denumirea vițeii acestei legume, deși rădăcina tuberculoasă este cea mai frecvent consumată parte.

jicama să piardă în greutate

Unele alte nume pentru jicama includ yam mexican sau boabe mexicane. Din punct de vedere științific, această plantă este clasificată ca Pachyrhizus erosus. Rădăcina însăși poate crește jicama să piardă în greutate la 2 metri lungime și poate cântări până la 20 kg la extrem.

Este nevoie de luni de timp de creștere fără îngheț, așa că este cultivat pe vreme caldă, făcând Mexicul și zonele înconjurătoare ale Americii ideale pentru creșterea lui. Cultivarea sa a început în Mexic, dar în curând sa mutat în Filipine, iar de acolo sa dus în China și în alte părți ale Asiei de Sud-Est.

Quinoa, orz sau alte cereale integrale Fasole uscate sau conservate Linte uscate Culoarul alimentar ambalat este locul în care cumpărătorii inteligenți trebuie să se îngrijească. Este un element popular în aceste bucătării.

jicama să piardă în greutate

Interiorul jicamei este asemănător unui cartof sau unui pere în ceea ce privește consistența și culoarea. Ca majoritatea legumelor rădăcinoase, este bogat în amidon. Pierdere în greutate jicama cel mai frecvent consumat brut, condimentat cu diferite condimente sau sucuri de fructe, precum și praf de chili.

Beneficiile nebănuite ale mersului pe jos. somnul ajută într adevăr să pierdeți în greutate

De asemenea, se poate găti în supe și se amestecă feluri de mâncare, dar unele dintre beneficiile sale pentru sănătate sunt ușor scăzute în acest fel. Jicama poate fi, de asemenea, uscat în felii ca cartofii de cartofi și folosit în scufundări.

Jicama Informații nutriționale Ele sunt, de asemenea, elemente bune pentru a adăuga la diferite salate și mâncăruri laterale.

În timp ce rădăcina este foarte benefică și delicioasă, restul de legume de viță de vie este foarte otrăvitor, inclusiv semințele! Acum, să explorăm elementele nutriționale care fac ca jicama să fie atât de importantă pentru dieta diverselor culturi din întreaga lume.

Beneficiile jicama pentru pierderea în greutate

Jicama Nutrition Facts Beneficiile de sănătate ale jicama să piardă în greutate Jicama provin în special din amestecul unic de vitamine, minerale, fitonutrienți și jicama să piardă în greutate compuși organici, inclusiv fibre dietetice, vitamina C, vitamina E, acid folic, vitamina B6, acid pantotenic, potasiu, magneziu, și o cantitate mică de proteine.

Să vedem cum aceste elemente nutriționale dau jicama avantajele sale unice de sănătate! Meniu cont utilizator Beneficiile de sănătate ale lui Jicama Jicama oferă multe beneficii pentru sănătate care includ următoarele: Îmbunătățește digestia Unul dintre cele mai importante elemente ale jicamei este nivelurile ridicate de fibre dietetice pe care le conține.

Fibrele alimentare ajută la mărirea volumului de scaun, ajutându-l să se miște prin tractul digestiv și tratând jicama să piardă în greutate cum ar fi constipația.

Pierderea k- tron în alimentator de greutate

În plus, jicama este o sursă bogată de fibră solubilă denumită inulină oligofructoză, care este un carbohidrat dulce, inert, care nu se metabolizează în zaharuri simple. Acest lucru înseamnă că pentru diabetici, jicama poate fi o modalitate foarte bună de a avea niște alimente dulci, fără a vă îngrijora de fluctuația zahărului din sânge. Vitamina C este o parte esențială a sistemului nostru imunitar, deoarece stimulează celulele albe din sânge, care reprezintă prima linie principală de apărare împotriva bolilor.

Lupta împotriva bolilor bacteriene, virale, fungice sau patogene se face prin adăugarea de vitamina C la corpul dumneavoastră.

De asemenea, potențialul antioxidant al vitaminei C înseamnă că ajută la combaterea cancerului prin neutralizarea efectelor radicalilor liberi, legate de boli de inimă și cancer.

jicama să piardă în greutate

Marea sursă de fibre prebiotice Deși este o legumă rădăcină, jicama este surprinzător de scăzută în amidon, zahăr și carbohidrați în comparație cu alte legume precum cartofii, napii, sfecla și rutabaga.

Fibra Jicama conține un tip benefic de carbohidrați fructan prebiotic numit inigul oligofructoză. Deoarece este indigestibil în tractul digestiv uman și fermenții din intestin, se consideră că inulina are zero calorii, dar beneficiază organele digestive și, prin urmare, întregul corp inclusiv sistemul imunitar în câteva moduri diferite.

jicama să piardă în greutate

Radicalii liberi se găsesc în organism ca rezultat al metabolismului celular. Gestionează tensiunea arterială Ca sursă bogată de potasiu, Jicama este capabilă să gestioneze tensiunea arterială, deoarece este un vasodilatator și reduce tensiunea pe vasele sanguine și arterele, reducând astfel stresul asupra sistemului cardiovascular.

Potasiul este, de asemenea, esențial pentru menținerea echilibrului fluidului în opoziție cu sodiul din organism, menținând astfel organismul nostru hidratat și funcționând la un nivel ridicat. Alege sectiunea Îmbunătățește circulația sângelui Cantitățile semnificative de cupru și fier găsite în jicama o fac foarte bine pentru menținerea sănătății sistemului circulator, deoarece aceste două minerale sunt elemente importante ale celulelor roșii din sânge.

Fără aceste componente, oamenii suferă de anemie și, de asemenea, se confruntă cu o funcționare scăzută a organelor care necesită sânge proaspăt, oxigenat pentru a funcționa corespunzător.

Îmbunătățește funcția creierului Vitamina B6 a fost legată de creșterea funcției creierului și de capacitățile cognitive, iar jicama are această vitamină în cantități semnificative.

jicama să piardă în greutate

În plus, pierdere în greutate jicama B6 este un element integrant în descompunerea proteinelor pierdere în greutate jicama aminoacizi utilizabili. Aceasta maximizează procesele metabolice și eficiența diferitelor organe.

Ce sunt alimentele fără calorii?

Jicama Nutrition Facts Întărește oasele Mineralele, cum ar fi manganul, magneziul, fierul și cuprul, găsite în jicamă, înseamnă că această legumă de rădăcină poate fi un stimulent major pentru densitatea minerală osoasă. Aceste minerale sunt esențiale pentru construirea de oase puternice, noi și vindecarea oricăror leziuni ale oaselor existente.

Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara liceuldeartecbaba. Aceasta este și cea mai bună modalitate de a preveni apariția unor afecțiuni cum ar fi osteoporoza, pe care milioane de oameni suferă din întreaga lume. De asemenea, vezi 7 Beneficii uimitoare ale fructelor Lychee 14 avantaje uimitoare ale maduvei Pierdere în greutate Alimentele cu conținut scăzut de calorii jicama să piardă în greutate foarte importante pentru cei care încearcă să piardă în greutate, mai ales atunci când aceste alimente cu conținut scăzut de calorii sunt, de asemenea, ambalate cu substanțe nutritive și fibre dietetice pentru a vă face să vă simțiți plini.

Pierderea în greutate și managementul timpului Jicama are doar 35 de calorii pe de grame și este umplut cu substanțe nutritive și fibre. Este, de asemenea, o gustare excelentă pentru a reduce pofta de mâncare și a reduce pofta fără a câștiga nici o greutate sau a pierde vreun beneficiu nutrițional.

Cuvânt de precauție: După cum am menționat mai devreme, rădăcina de jicama este comestibilă, dar restul plantei este foarte toxic.

Caracteristici Aveți grijă să nu mâncați păstăi de semințe, frunze sau viță de vie. În afară de asta, jicama este o alegere sănătoasă care vă poate aduce o serie de beneficii! Posturi Populare.